هگمتان تیزروپرش ماماهان

هگمتان تیزروپرش ماماهان

دعوت به همکاری

ما در شرکت تیزروپرش ماماهان معتقدیم منابع انسانی سرمایه اصلی سازمان است و در این راستا با جذب افراد متعهد ، مسئولیت پذیر و توانمند در صدد تحقق اهداف سازمانی می‌باشیم. با هدف فراهم‌آوردن فرصت‌های شغلی برای عموم متقاضیان، امکان ارائه درخواست همکاری از طریق این بخش برای شما وجود دارد.

خواهشمند است شرایط اولیه را مطالعه و درصورتی‌که واجد شرایط همکاری می‌باشید، فرم مربوطه را تکمیل نمایید. درخواست اولیه شما بر اساس قوانین و فرایندهای تعریف شده بررسی شده و اقدام لازم صورت می‌پذیرد.

سوالات متداول

  1. ثبت نام در سايت توسط متقاضي به منزله استخدام در شرکت تیزروپرش ماماهان نبوده و تعهدي براي این شرکت بوجود نخواهد آورد و در صورت نياز سازمان، با توجه به شرايط اعلام شده توسط متقاضي از ثبت نام شدگان براي حضور در مصاحبه دعوت به عمل مي آيد.
  2. مسئوليت كليه اطلاعات وارد شده در سايت به عهده متقاضي مي باشد و در هر مرحله اي كه مغايرت در اطلاعات ثبت شده مشخص گردد برابر قوانين با فرد برخورد ميگردد.
  3. در صورت عدم تكميل اطلاعات فرم ، مشخصات متقاضي از سايت حذف مي گردد.
  4. بارگزاري عكس پرسنلي الزامي مي باشد . ( در صورت ارسال عكس غيرپرسنلي ، نامشخص و يا نامناسب، اطلاعات فرد حذف مي گردد)
  5. بارگزاري تصوير آخرين مدرك تحصيلي الزامي ميباشد . ( در صورت ارسال تصوير ناخوانا مشخصات فرد حذف مي گردد . )

داشتن سلامت جسمی و روانی 

انجام خدمت دوره وظیفه یا معافیت قانونی برای آقایان

نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر

امکان پرداخت ضمانت نامه معتبر (سفته)

ساکن در شهر های همدان ، کبودرآهنگ ، فامنین 

  • اخذ رزومه و تشکیل بانک اطلاعاتی: درخواست متقاضیان در بانک اطلاعاتی رزومه‌ها ثبت و نگهداری می‌شود و در صورت نیاز سازمان به نیروی انسانی، سوابق تحصیلی، کاری، مهارتی و تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • ارزیابی شرایط اولیه و شرایط احراز: در صورت نیاز به نیروی انسانی، رزومه‌های ارسالی با توجه به شرایط احراز مشاغل مود نیاز مورد بررسی قرار می‌گیرند.
  • مصاحبه عمومی و تخصصی: از طریق مصاحبه و ارزیابی و برگزاری آزمون‌های معتبر، متقاضیان واجد شرایط توسط مدیریت منابع انسانی و حوزه‌های تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرند.
  • استخدام و قرارداد: پس از اخذ تأییدیه‌های لازم در مصاحبه‌های عمومی و تخصصی، مراحل استخدامی و تشکیل پرونده انجام و سایر مراحل جذب مطابق با رویه‌های موجود انجام می‌شود.

فضای صمیمی و دوستانه ای داره

شما بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی دارید

خیالتون از سرویس رفت وبرگشت راحته

پاداش مناسبتی دریافت میکنید 

میتونید وام از سازمان دریافت کنید

فرم استخدامی را لطفا با دقت پر کنید